A șasea generație Jeep Wrangler conservă aptitudinile off-road de top dar vine în plus cu un comportament rutier net superior, o gamă de motoare noi, mai rafinată și mai modern și un interior luxos. Și nu a fost uitat nici tradiționalul mod de decapotare care este mai practic acum. Primele impresii de la Spielberg, Austria.
Peste 5 milioane unități au fost produse în 73 de ani, transformând Jeep Wrangler într-unul dintre cele mai de succes off-roadere din istorie. Cinci generații în 73 de ani înseamnă și un ciclu de producție foarte lung pentru această mașină simbol care își are rădăcinile în al Doilea Război Mondial. Pentru că Wrangler (se numește așa de la a treia generație YJ din 1987) este urmașul natural al lui Jeep Willys, construit în 1941 de Ford și Willys-Overland pentru armata americană.
La început, Jeep a fost exclusiv o mașină de muncă, iar cu timpul s-a transformat într-un off-road pur.
Acum, la a șasea generație, Jeep a făcut o mutare interesantă. A păstrat calitățile legendare off-road dar a îmbunătățit substanțial ținuta de drum pe șosea. Wrangler continuă să utilizeze punțile rigide față și spate cu prinderi în 5 puncte care au fost optimizate pentru a oferi mai mult confort pe șosea și mai multă agilitate. Puntea față are un brat lateral și patru brațe longitudinale, iar puntea spate este prinsă cu două brațe inferioare și două superioare pentru controlul longitudinal și un brat pentru controlul lateral. Citește mai mult.