Intimidant. Așa poate fi descris, într-un singur cuvânt, noul Range Rover Velar. Prea mare ca să fie mic și prea mic ca să fie mare, Velar, cu ai săi 4 metri și 80 de centimetri, este poziționat ca dimensiuni la mijlocul distanței dintre X4 și X6, dintre GLC și GLE Coupe. Este veriga lipsă dintre Evoque și Range Rover Sport, apărută la timp într-un segment în continuă creștere. FOTO: Bogdan PARASCHIV.
Din față, Velar îți dă fiori. Curajosul cu nume exotic a spart tiparele cu linii convenționale ale dinastiei britanice. Cu grila masivă, lucioasă, farurile dreptunghiulare cu semnătură luminoasă Matrix-laser cu LED, care îi dă modelului un plus de personalitate, cu un profil alungit și spate robust, Velar-ul de la Range Rover întoarce capete și când stă pe loc.
“Mi s-a părut că dispar mânerele”, mi-a spus un trecător. “Nu, nu vi s-a părut! Chiar dispar!” Și am deschis și închis mașina încă o dată ca să-l conving pe bietul om că n-a avut halucinații și că mânerele escamotabile ale Velar-ului chiar dispar în ușă. S-a frecat la ochi, a dat din cap și a plecat, probabil cu gândul că ar fi trebuit să-i ia pastilele azi dimineață.
Este mașina pentru care am fi vrut să putem jupui camuflajul de pe prototipurile surprinse în teste. Și vedem, în sfârșit, ce a desenat Gerry McGovern, omul din creioanele căruia au ieșit Range Rover Sport și Discovery 4. Am avut la test versiunea cea mai pretențioasă, HSE First Edition, disponibilă doar în primul an de vânzări, cu motor V6 de 3.0 litri, 300 de cai putere și 700 Nm. Haideți să vedem dacă merită să vă grăbiți.
La volanul lui Velar, prinzi încredere. Este intimidant doar pentru cei de afară, este un lounge rafinat pentru cei aflați la interior, în modul Comfort, și un animal de pradă în modul […] Citește continuarea pe www.missauto.ro.