În 2018, diamantul indestructibil a fost șlefuit: muchiile au fost ”îndulcite”, puntea față rigidă s-a transformat în una independentă, echipamentul interior și cel de asistență rivalizează cu cele ale limuzinelor de lux, iar lățimea mărită substanțial oferă mai mult confort și stabilitate. Test cu versiunea G 500 echipată cu motor V8 turbo de 4 litri.
Nu văd multe pe stradă, și poate fix de aceea tresar când îmi intersectez drumul cu un G-Class. Punți rigide pe față și spate, trei diferențiale blocabile, reductor de turație, structură cu șasiu și un aspect care l-ar face până și pe Chuck Norris să clipească. În ziua în care Mercedes-Benz a anunțat că noua generație va primi punte independentă pe față și un exterior cizelat, m-am întristat. La fel cred că s-a întâmplat și cu cei 300.000 de clienți care au cumpărat un G din 1979 până acum, ca și cu sutele de milioane de fani din toată lumea. Azi, după ce am condus noua generație, sunt în măsură să-i liniștesc pe toți: noul G este un pas uriaș spre lux, dar nu și-a rătăcit indestructibilitatea proverbială de off-roader pur.
La o primă vedere, nu par a se fi schimbat multe elemente la exterior la noul Mercedes-Benz Clasa G 500: luminile de zi au fost integrate în faruri și au căpătat formă circulară, calandrul, deși și-a păstrat forma, are elementele orizontale redesenate, barele de protecție cu design cizelat se continuă cu pasajele evazate ale roților, iar jantele au design nou. Citește mai departe.